چگونه می توان یک سایت را به صفحه اول رساند؟
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اگر یک سایت ارزشمند و مرتبط در یکی از پست های خود به وب سایت شما لینک داده باشد،این امربه اعتبار و افزایش نمره سئو شما کمک می کند. واکنش گرا یا ریسپانسیو بودن سایت: هدف از واکنش گرا بودن سایت تمرکز روی کاربرانی است که برای جستجو از تلفن همراه یا تبلت استفاده می کنند. نتیجه ی بعدی که از این بحث می توانیم بگیریم، این است که با توجه به هدفتان باید مسیرتان را مشخص کنید اما در صورتی که قصد دارید به صورت اصولی و کلاه سفید در نتایج صفحه اول ظاهر شوید، باید سئو داخلی و سئو خارجی را مکمل یکدیگر بدانید و اهمیت هر یک را بشناسید.


همچنین مشخص کرده است در صورت مشاهده موارد مشکوک و عدم رعایت قوانین جهت دریافت رتبه های بالاتر، وب سایت شما را در حالت پنالتی قرار می ‌دهد یا حتی آن را به طور کامل از نتایج جستجو حذف می کند. نظریه های مختلف بسیاری درباره کسب رتبه های بالا در گوگل وجود دارد.افراد معمولا روشهایی که برایشان مفید بوده است را با شما به اشتراک می گذارند. این تکنیک ها را در زمان تولید محتوا اعمال کنید. این روش ها برای رتبه بندی وب سایت تان بسیار موثراست.

در نگاه اول میشه گفت که سایت شما بیشتر استانداردهای مربوط به سئو را ندارد. مثلا عنوان انتخاب شده برای صفحه اصلی سایت بسیار طولانی و نامناسب است. وقتی زمان زیادی را در عصر اطلاعات صرف کرده باشید، طبیعیست که از یاد ببرید سرعت و دقت اینترنت چه اندازه شگفت‌انگیز است. با وجود این‌که میلیاردها میلیارد صفحه ایندکس شده در سطح شبکه وب وجود دارد، موتورهای جستجو قادرند پاسخ یک سؤال مشخص را ظرف چند ثانیه بیابند(اگر هنوز هم متوجه نشده‌اید این مسأله چقدر شگفت‌آور است، به یک کتابخانه بروید و سعی کنید جواب آن سؤال را به روش قدیمی کارت‌های موضوعی ۲۵ سال پیش به دست آورید).

به همین دلیل رقابت برای تصاحب این جایگاه بسیار زیاد است؛ که این موضوع ما را به سؤال بعدی می رساند. برای کدام کلمات کلیدی می خواهید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید؟ برای مطالب خود لینک سازی کنید و در صفحات و سایت های https://www.tesmino.com/blog/سئوی-سایت  برای آموزش سئو تسمینو مرتبط آن را معرفی کنید.

بیشتر بدانید: https://tesmino.com





:: برچسب‌ها: چگونه می توان یک سایت را به صفحه اول رساند ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: